Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 27 mars 2013

Den som väntar

kommer att få veta allt om de sista två veckorna.

Här kommer en snabb sammanfattning
Snörvel...feber....mer feber....ännu mera feber....
åka på spa...fotmassage...sova....feber....smaka på drinken...äta middag med chokladtema...sova....sova...feber....lerinpackning.....hem och sova.



Nu nästan två veckor senare har jag börjat piggna till.
Trodde inte att man skulle bli så utslagen av influensan.
Mina wordfued-vänner tror nog att jag har slängt telefonen men jag har helt enkelt inte orkat tänka, spela eller blogga.

Efter spahelgen tillsammans med kompis så har jag givetvis gått upp lite i vikt men å andra sidan så har nog kroppen behövt lite extra tillskott. 

Nu har jag i varje fall orkat jobba ett helt pass och jag har dessutom varit aktiv och fått undan massor av det som blivit liggande medan jag har varit liggande.

Nu är det nästan dags att åka hem och sova igen :-)

Kram till alla som har väntat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar