Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 2 mars 2013

Duellen

sitter jag här och ser på samtidigt som jag fixar lite inför morgondagen :-)

Idag har jag varit på jobbet och dagen har ägnats helt åt arbete.
Det kanske inte alltid verkar så men det är mycket som händer på mitt jobb och idag var inget undantag.
Tyvärr var inte så många av favoriterna inne idag men de som var där gjorde klart sitt bästa :-)

När jag kom hem fick vi besök av en liten familj som snart inte är så liten längre.
Mamma-magen växer och även om mamman ser lite trött ut så verkar hela familjen må bra.

Maten gick som planerat!
Förberedelser lönar sig ;-)

Nu ska jag lyssna och eftersom jag är trött så klara jag inte av två saker samtidigt så nu får öronen ta över efter fingrarna :-)



Kram till alla som har favoriter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar