Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 7 mars 2013

Varannan

dag är det tydligen som gäller just nu :-)

Inte när det gäller maten förstås för då är varje dag lika viktig.
Planering och förberedelse är vad som gäller.
Då flyter allt på utan krångel.

Läste idag (i Aftonbladet) om den nya boken "Paleoista".
Annika Sjöö berättar om hur bra hon och hennes make mår när de nu äter enligt "Stenåldersdieten"
Jag är också en Paleoista och jag håller helt med Sjöö om det hon skriver i sin blogg.
Tur att några kändisar går ut och berättar om detta fantastiska sätt att äta.
Vi  mår också toppenbra sedan vi började i januari.
Tack till Ealina som ledde in oss på rätt väg!

 Pigg och glad sitter jag här på jobbet och väntar på att få gå hem.
Inte för att jag är trött utan för att arbetsdagen faktiskt strax är slut :-)

I går gjorde var jag och klippte mig och passade på att måla över allt gråa strån som syns i vårljuset.
Upptäckte förresten att det börjar bli väldigt många vita strån även i ögonbrynen.
Resa till fina salongen måste det snart bli men väninnan är på semester så jag får vänta till hon är hemma igen.

Vad ska jag mer berätta?!?

Ägg till frukost...
Rester till lunch...
Kyckling till middag...

Hur enkelt som helst eller som jag kallar det....
GEM....Gott Enkelt Mättande



Hur enkelt som helst är det också att avsluta nu och åka hem istället.
Kram till alla som redan är hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar