Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 30 april 2013

Så var det dags

för en sammanfattning igen :-)

Hälsan är det inget fel på...jag är lite trött i dag men det har sina randiga skäl.
Min mamma och jag åkte iväg med Viking Line i söndags för att vara med på Bonniers författarkryssning.
Tack mamma för några underbara dagar :-)

Det var 548 stycken medlyssnare och vi fick njuta av Tommy Körberg, Cecilia Hagen, Viveca Sten och några till.


Helgen kan nästan konkurrera med bokmässan och det vill inte säga lite.

Maten har varit allt för god, vinet för billigt och sittandet blev för mycket så det har varit mycket av allt :-)
Nu får jag nog försöka komma igång med låååånga promenader om jag ska orka åka på kurs i 14 dagar.

Men först ska jag försöka sova i kapp ;-)

Kram till alla som lyssnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar