Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 23 augusti 2013

Surprise!!!

Jag är här igen :-)

Jag har varit lite ledig och sysslat med en del annat än min dator men jag tänkte göra ett litet försök att komma igång igen så här på höstkanten.

Allt är som vanligt här.
Lagom mycket jobb,
Lagom mycket städ
Lagom mycket Civilförsvarförbundet.
Lagom mycket FRG.

På tok för många kilon
På tok för mycket mat

Alldeles för lite kramande barnbarn
Alldeles för lite motion....

Alltså helt som vanligt :-)

Vi får väl se vad som händer om jag bara får tummen ur och får gjort inlägg varje dag.
Det brukar peppa mig att sköta mig så nu tänkte jag slå två flugor i en smäll....
Jag blir peppad och hoppas givetvis att jag i min tur peppar någon annan.

Detta var väl en bra uppstart.

Massor med kramar till de som saknat mig



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar