Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 21 april 2013

Oj vad tiden går fort

det är knappt man hinner med och det märks när man inser att jag inte bloggat sedan i tisdags?!

Min vecka har varit riktigt bra.
På onsdag jobbade jag och det var ett sådant där mellanpass när man inte hinner något innan och inte har ork/lust med något efter.
Dagen gick i varje fall och sedan blev det torsdag och då jobbade jag kväll så jag hann med lite här hemma.
Fredag var jag ledig och då fick jag lite fart. Det blev ganska städat och med makens hjälp blev det även handlat och det är skönt att ha det gjort.

På lördagen var jag i väg på distriktsstämma för Civilförsvarsförbundet i Västra Götaland och det var ett trevligt arrangemang.
Jag blev dessutom vald som en av representanterna för vårt distrikt till förbundsstäman i oktober och det ser jag fram emot.
Det blev många timmars sittande för det var ganska mycket som skulle gås igenom och många utmärkelser som skulle uppmärksammas.

Hem igen och då ringde yngsta dottern och kollade om vi skulle vara hemma och det skulle vi :-)
De brukar försöka passa in sönernas sänggående med resan men denna gång var de två stora vakna hela vägen så det blev lite kli på ryggen och så satt vi lite tysta och väntade på att de skulle somna vilket de självklart gjorde till slut och då gick vi andra också och lade oss.
Vaknade så lite före sju av att Tornadon stormade in och meddelade mormor om att nu var det morgon så nu skulle det lekas :-)



Lekt färdigt har jag ivarje fall gjort för den här veckan.
Nu ska jag fixa lite inför morgondagen som är en lång dag med kväll på jobbet och en del som ska hinnas med innan dess.

Kram till alla som inte alltid hinner allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar