Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 2 april 2012

Viktigt

var det väl inte att ställa sig på vågen i morse.
Den visade varken upp eller ner och efter den här helgens bravader får jag nog vara tacksam för det.

I går var vi hos lillprinsen som hade släktkalas. Farmor och mormor fick slåss om de små och det är tur att de är många så att till och med morfar hade en att leka med...farfar kom lite senare så han fick nöja sig med resterna ;-)

Vi fick en härlig dinosaurie-tårta som jag inte kunde motstå. Så kom prinsen och satte sig bredvid mig och plockade godis ur den stoooora skålen som stod på bordet och när han visste att jag gillar sockerbitar och gröna grodor så satt han och plockade ur sådana till mig och då åkte de bara ner i magen....fel men mysigt :-)

Även denna dag skulle varit fullbokad men hur det nu var så blev mötet i morse inställt och styrelsemötet i föreningen blev framflyttat och plötsligt hade jag en hel dag att göra ingenting och ingenting har jag gjort ;-)

Det verkar som min nya "diet" är bra för min kropp.
Mina eksem är helt borta.
Mina leder är mindre svullna och värker nästan aldrig.
Min övriga värk är numera ganska sällsynt.
Min ork är mycket bättre.
Min mage är mycket, mycket bättre.
Ja allt är faktiskt väldigt mycket bättre!!!



Kram till alla som känner sig lite bättre :-)

7 kommentarer:

  1. Underbart att höra att din nya kosthållning får dig att må så mycket bättre! *kramar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det underbart. Just nu får det bli som det vill med vikten. Kroppen måste få sitt först.
      Kram

      Radera
  2. Härligt att höra, du mår bra, familjen mår bra, och en hel dag att bara göra ingenting. Vikten kommer i andra hand, men den stod ju still vilket var bra.
    Svar: Kaffet räckte inte, jag slocknade tidigt igår, men kände mig bättre idag, dock är maken helt under isen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja bättre blir det nog inte ;-)
      Ja, vikten kan ju också bli bättre.
      Kram

      Radera
  3. Vad bra att du mår bättre! :)
    Och som sagt, allting är bättre än upp på vågen, även om det innebär att man inte heller går ner :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera