Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 4 april 2012

Onsdag

och livet är helt under kontroll...i varje fall idag :-)

Jag är på jobbet i dag och har hittat lite tid att sitta här.
Vissa tider är lugnare än andra och bäst av allt är att ingen här tycker illa vara för att jag sitter och sysslar med mitt. Det är en bra arbetsplats och alla är nöjda så länge jag gör det som är mig ålagt. När och hur jag gör är det ingen som har åsikter om. Det är skönt för att bli jagad för man sitter vid datorn en stund hade nog varit en alltför stor omställning för mig ;-)

Helt plötsligt fick jag något att göra...
Lillasyster ringde från Italien och behövde ha ett hotellrum bokat och det var bara att söka, hitta och slutligen boka ett rum åt dem. Många sms gick det åt men jag tror och hoppas att det blev ett bra hotell. Hon och hennes make kastade sig i väg med bilen och hittade ända dit. Hoppas de får en underbar påsk med lite bättre väder än vad vi har.



Vaknade i morse och det var många minusgrader ute.
Jag stängde fönstret och kröp ner under täcket en stund till.
Det är lyx!!!

Nu ska jag nog se till att få jobbat undan lite så det inte blir så mycket att göra när jag ska stänga igen klockan 21.

Kram till alla som behöver lite uppmuntran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar