Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 22 februari 2012

Inget speciellt

Dagen har gått åt till att uträtta ärenden och att köra runt med yngste sonen.
Tiden går då väldigt fort och man hinner inte tänka så mycket så egentligen har jag inget att skriva om idag ;-)

Jag har ägnat långa stunder åt telefonsamtal med vänner och bekanta och en del främlingar :-)
Maken och jag har suttit i soffan och sett den nya "Tre musketörer" Om man gillar action och äventyr med en hel del specialeffekter så rekommendera jag den varmt.

Nu ska jag försöka fixa lite med naglarna.
Så här vackra hoppas jag de blir :-)


Kram till alla som talat med främlingar idag.

1 kommentar:

  1. Jag har inte talat med någon främling vad jag minns, eller jo kanske förresten, en ny snubbe på kontoret pratade jag med på fikarasten.
    Svar: Jag har tvättat av den med sprit, men det känns ofräscht ändå på något vis.
    Fast det går nog över om några dagar.
    När jag håller luren vid örat får det väl bli lite skitsnack då, höhöhö.;-)
    Kram

    SvaraRadera