Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 28 februari 2011

Sammanslagningsfasen dag 24

Då var även denna måndag nästan slut. I alla fall för mig som försöker gå och lägga mig ganska tidigt.

Det var ju en jättegrej i morse när jag ställde mig på vågen och såg att jag hade gått ner ett halvt kilo till. Jag kan ju inte säga att jag lyckades för jag har egentligen mest fuskat hela veckan. Jag får väl säga att jag, trots mina tappra försök att sabotera för mig själv, har vågen som kompis även denna vecka.

Denna dag har varit lättare att hålla  ordning på.
Frukost - ägg och fil.
Lunch - grytbitar och keso med rödlök.
Middag - grillad kycklingfilé och tzatziki.

Snart får jag nog utegångsförbud med tanke på all vitlök jag äter.

Kram till alla andra som vägde sig i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar