Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 5 februari 2011

Sammanslagningsfasen dag 1

Jag har hittat flera olika namn på den här fasen. Men jag väljer att hålla mig till sammanslagning. Verkar vettigt. Sammanslagning av flera olika matsorter.

Då skulle man alltså införa lite grönsaker i dieten.
Till frukost lyxade jag till det värre. Äggröra och till det 1/2 tomat och 2 skivor skinka.
Mellanmål fick bli lite fil med havrekli i.
Lunchen blev rester från igår alltså stekt kött och keso och lite sallad
Till middag äts det kyckling, en gratäng på rotfrukter och tzatziki.

Läste att det kan vara en bra tanke att lägga till vitamintablett så det gör jag hädanefter.


Kram till er alla som har klarat ännu en dag och en extra kram till er som inte har klarat av att stå emot frestelserna idag. I morgon är en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar