Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 27 maj 2011

Viktminskningsfasen dag 111

På fredag ska man städa, det gör varenda tant...
Denna tant har också städat idag utan några sura miner måste jag tillägga. Det går ganska lätt att städa numera när man har lämnat 10 kg på vågen :-)

Idag har dagen segat sig fram. Åt frukost precis som vanligt på vardagsmornar med ägg och galett. Till lunch blev det ägg och tonfisk...undrar om det blev lite för mycket ägg den här veckan? Jag har inga problem med det så jag fortsätter med det ett tag till. Till middag åt jag schnitzel, rotfruktsgratäng, lite sallad och...håll i er nu....en hel matsked guacomole slank också ner. Det var jättegott!!!

Har haft en bra dag förutom en mindre katastrof när jag var och handlade...det fanns ingen 5% Philadelphia!!! Hur ska detta gå??? Jag som använder det som bas i nästan alla röror jag gör. Kanske får ta mig en sväng till nästa stad i morgon för det kommer aldrig att fungera utan.
Panik, panik!!!

Det har inte blivit någon motion alls idag (förutom städning då alltså).  Så fort jag varit på väg ner och ställa mig på crosstrainern så händer något som ska tas i först och nu är det kväll och jag vet inte om jag orkar...får se om en stund...kanske...eller så struntar jag i det för i morgon ska jag gå extra mycket. Det är vårmarknad hos oss och om bara vädret tillåter så kan det bli ganska många timmars promenad.

Massor med kramar till alla som känner sig lite sega idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar