Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 27 januari 2012

Dukan viktminskning dag 19

Man kanske kan tro att det är mysigt att ligga på soffan hela dagen,,,
och det är det men....


det är urtråkigt.
Tur att jag har några att Wordfueda med annars hade väl dagen varit ännu värre.

Jag har småätit hela dagen och allt som jag stoppat i mun har inte varit helt Dukanigt.
Det är så svårt att hålla diet när man är uttråkad.

Det finns positiva saker också :-)
Jag vinner i en del av matcherna,
Svullnaden i knät börjar gå ner,
Nu är det inte knivar i knät längre nu är det bara som glasbitar ;-)

I morgon är det nog solsken.

Kram till alla som känner sig lite gnälliga idag

2 kommentarer:

  1. Det är ingen ide att WFa mot dig, du mördar mig varenda gång! Jag trodde ett tag att du försökte ge mig lite försprång för du serverade en massa DW osv åt mig, men sen drog du iväg igen xD

    Hjälp mig att blåsa lite liv i forumet om du har tråkigt vettja, det är jättedött där ju :P

    SvaraRadera
  2. Jag såg solen igår, men den verkar inte vilja visa sig i dag.
    Svar: Ja, du var tuff i går, men i dag är en annan dag;-)
    Jag inbillar mig att jag ska bli starkare och orka mer med min nya livsstil trots min OERHÖRT höga ålder.
    (Nu skämtar jag, för jag vet ju att du och jag är ungefär jämngamla.)
    Men det är klart, att vara ute och rumla ingår väl inte i den livsstilen.
    Så då får man räkna med att vara lite slut dagen efter.
    Jag var lite gnällig i går, men det var mest för att du gav mig stryk, så jag tar emot kramen.
    Kram till dig och hoppas glasbitarna känns som bomull idag.

    SvaraRadera