Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 28 januari 2012

Dukan viktminskning dag 20


Nu har vi klarat av 27 dagar på utmaningen!!!


Jag måste erkänna att jag har inte varit så inspirerad den sista veckan men....

Nu kan jag stödja på benet och jag är helt övertygad om att det kommer att vara så bra på måndag att jag vågar mig på en promenad.

När jag har suttit här och bara tyckt synd om mig själv så har jag inte brytt mig om vilken sorts dag det ska vara men jag bestämde att i dag är en protein och grönsaksdag och det kommer även morgondagen att vara.

· Frukost - äggröra med kalkonbacon, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Keso och lite kalkonskivor.
· Middag – Nötfärsbiffar med stekta champinjoner, tomat och fetaröra.

Nu ska jag fixa lite med naglarna och plocka fram lite kläder. 
I morgon ska jag på ett möte och har behov av en massa tummar och jag räknar med er.

Kram till alla som håller tummarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar