Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 17 augusti 2012

Inget jobb...

ingen bloggtid ;-)

Det känns nästan som jag bara har tid att blogga när jag är på arbetsplatsen men så kan det väl inte gärna vara...eller?!

I går var jag ledig och jag kunde inte komma varför jag inte hade tid att sitta vid datorn men så slog det mig...
Jag har hållit på att fixa med andras datorer hela tiden och jag hade tydligen inte ens kollat mailen igår och då är det kris!

Kris är också något som jag ska informera om nästa helg...
Jag som aldrig talar inför folk ska helt plötsligt hålla kurser för vuxna människor ;-)
Det får gå som det vill...huvudsaken är ju att gruppen lär sig det som jag vill att de ska kunna :-)

I dag önskar jag att jag gått mer datakurser för jag får inte till inställningarna som jag vill.
Varför ska det vara så många olika system!?!



Jag älskar att spela Candy Crusch via min FB och det fungerar jättebra i Chrome men inte i Explorer. Jag blir sur när sånt ska bestämma hur jag ska göra.
Jag vet att det bara är inställningar, uppdateringar och nedladdningar men det tar ju sådan tid.

Nu ska jag jobba lite till och sedan ska jag hem.
Vädret är så himla fint att det nog blir en lång promenad med hunden.

Kram till alla som blir sura på datorn ibland ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar