Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 8 oktober 2012

Jaha

så har jag då kört hem hunden :-(

Men eftersom det är dottern och svärsonens hund så är han fortfarande i familjen....
Han blev lite fundersam när vi kom fram men så kom husse hem på lunch och så blev jycken himla glad...så allt blev rätt i sista änden.

Visst är han fin!


Dagens barnbarnhistoria:
Föräldrarna hamnade i situationen att de var tvungna att berätta att det var morfar som var tomten och fyra-åringen accepterade detta och livet går vidare....
Dagen efter berättade han för kompisarna på förskolan att det är hans morfar som är Tomten!!!
Vilken pappa, morfar eller farfar kan vara coolare än så :-)

Nu står maken och diskar upp lite och jag känner att jag nog borde fixa hans lunchlåda...
Men innan jag slutar måste jag jag passa på att skicka ett stort grattis till NagelAnnika som idag klarade teorin för körkort.

Eftersom påfyllning av kramar skedde idag så får alla en.
Om någon behöver en extra så är det också ok :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar