Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 25 augusti 2012

Lättad

blir man när man har spänt sig.

I dag har jag genomfört kursen som jag skulle hålla och jag måste nog erkänna att det gick riktigt bra :-)


För 10 år  sedan hade jag väl inte ens kommit på tanken....
för 5 år sedan hade jag nog velat men inte gjort det...
och nu har jag gjort det!!!

Jag skapade till och med mitt eget utbildningsmaterial och det var väl en anledning till att det fungerade så bra...
Vår ledare, som är en gammal officer, var nöjd med mig och det känns bra.
Allt flöt på som det skulle och det blev tid över för diskussioner som tillförde gruppen en hel del.

Annars är livet uppåt måste jag säga.
Efter mötet på jobbet har det blivit ännu mer strukturerat, och våra ansvarsområden har blivit klart definierade så nu funkar det riktigt bra.

Igår hade vi hundens ordinarie familj här och det var lite spännande att se hur han skulle reagera.
Han blev så lycklig när de kom men när det var dags för dem att åka hem så höll han sig i bakgrunden så det är nog så att han trivs bra här.

Det var alltså ett barnbarnsgäng här igår och många pussar kramar blev det till en längtande mormor.
Jag fick nästan så många jag ville så i kväll finns det lite extra att dela ut.

Så kram till alla som tycker att man lär så länge man lever.


2 kommentarer:

  1. Härligt att du skriver av dig ibland och att det går bra för dig.
    Jag höll ju också en kurs i våras med eget utbildningsmaterial, som jag gruvade mig så för.
    Det gick bra, och idag är jag glad att det är över, men stolt att jag kirrade det.
    Och visst lärde jag mig något på kuppen.
    Så du jobbar på Frivilliga resursgrupper, det är något jag inte hört talas om och jag måste erkänna att fast jag googlat och läst så förstår jag inte riktigt vad FRG gör.
    Här kommer en tidig lördagskram
    /Mona

    SvaraRadera
  2. Ooh! Vad kul att du gjorde det! Och att det gick bra! Tänk vad man kan göra om man bara vill! (Och kanske tränar lite ibland *ler*)

    Härligt med några barnbarn på besök! Bra att du kunde fylla på förrådet med pussar&kramar, hihi.

    Även jag tycker att man lär så länge man lever! Varje dag faktiskt! :)

    Kram till dig!

    SvaraRadera