Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 24 september 2012

Några av mina barnbarn

har förgyllt min dag idag :-)

Mamman med alla barnen mötte upp vid min arbetsplats idag.
Vi började med att äta en väldigt trevlig lunch och efter det var det dags för mamman att ta en välbehövlig paus hos underbara NagelAnnika. Då fick jag låna barnen!!!

Först gick vi till en jäääätttestor lekplats där vi klättrade och knuffade andra barn en stund....
vi åt lite mellanmål där också :-)




Efter det gick vi till mormors arbetsplats och åt glass och drack festis och charmade alla.
Sen åkte de hem igen och jag var tvungen att jobba lite...
men med mina trevliga arbetskamrater så blev nästan hela dagen en lek.

Nu ska jag strax åka hem och sova för nu har jag haft så mycket att göra ett tag så sömnen har hamnat längst ner på prio-listan och det straffar sig och det märks inte minst på den kreativa sidan....som att stvava rät så ofta som mjöligt....

Idag har jag ju fyllt på krampusskontot så mycket att det finns till alla som vill ha ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar