Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 16 november 2011

Omstart viktminskning dag 41

Så här dagen efter att utmaningen har tagit slut känns det skönt att få positiva kommentarer.
Tack Ealina  som får mig att se perspektiv. Jag har kommit längre än jag trodde.
Jag kan göra armhävningar!
Det är sällan som jag har plus på vågen! (Inte alltid så mycket minus men allt räknas)
Jag promenerar mycket oftare nu än innan!
Jag kan till och med erkänna att det finns saker jag är bra på!


Idag kör jag med multitasking.
Jag städar samtidigt som jag wordfuedar.
Jag byter gardiner samtidigt som jag wordfuedar.
Jag tvättar samtidigt som jag wordfuedar.
Jag lagar mat samtidigt som jag wordfuedar.
Ok, har alla fattat nu varför det ibland tar lång tid mellan orden :-)

Min motion idag har innehållit 50 minuter promenad och 25 minuter pilates.
Min matdag

  • Frukost - ägg och galett, te och vatten samt vitamintablett.
  • Lunch - nötfärsbiffar och keso
  • Middag - lax, ägg och keso
Det blir visst många proteindagar men det gör nog inget :-)

Kram till alla som fattat att man kan göra små pausar i livet ;-)

2 kommentarer: