Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 17 november 2011

Omstart viktminskning dag 42

Jag behöver mer mobiltelefoner!!!
Batteriet tar slut så himla snabbt när man använder den till att wordfueda ;-)


Förutom träning för fingrarna så har dagen varit usel på motionsfronten.
Fick tillbaka bilen från verkstaden idag och jag har kört bil över allt. Till och med den lilla biten till frissan.
Hon fixade förresten himla snygg färg till mig idag men vi hade lite roligt åt att jag numera har sådana där hårstrån som inte går att ha mild färg i. Nästa gång får det bli 10.000 vita slingor istället ;-)

Maten har det varit bättre med.

  • Frukost - ägg och galett, te och vatten samt vitamintablett.
  • Lunch - lax, ägg och keso
  • Middag - tonfisksallad

I kväll går mina  kramar till alla pappor där ute. En extra stor till min egen pappa som fyller år idag!

3 kommentarer:

  1. har aldrig förstått det där med wordfeud jag ..laddade hem det men tog bort det igen

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är skitskoj att Wordfeuda, bryr mig inte ens om att jag förlorar ibland, (inte ofta).
    Mitt besök hos frissan resulterade i en kort frisyr, men ingen färg, jag tar det varannan gång, så nu börjar jag få lite grå tinningars charm.
    Kram tebaks och du kan få stryk av mig i WF när som helst;-)

    SvaraRadera
  3. Hallojsan, eftersom vi lirar WF så vet jag att du lever. Men du får inte glömma bloggen, är ju flera dagar sen du skrev.
    Turkramar till dig från mig;)

    SvaraRadera