Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 22 november 2011

Omstart viktminskning dag 47

Fattar inte var tiden tar vägen.
Jag hinner inte ens med att wordfueda så mycket som jag vill :-)
Jag har varit iväg med yngste sonen en stund idag och det är lång startsträcka på honom och ännu längre landningssträcka så det gick åt mycket tid.

Nu när jag sitter här så inser att denna veckan är rena kaoset.
I går var jag ju med kompis i närliggande samhälle.
I morgon ska jag till fina salongen och prata lite med min härliga väninna där. Tänkte passa på att krama om äldsta dottern också när jag ändå är i närheten.
På torsdag har äldste sonen bjudit in mig på fika i stora staden så det blir nog ett besök där.
På fredag ska jag på kurs över helgen...
men innan dess vill jag gärna pynta inför första advent, stryka och tvätta färdigt, städa hela huset, handla och laga mat.
Någon som tror att jag tagit mig vatten över huvudet?



Något som däremot fungerar bra just nu är maten.

  • Frukost - ägg och galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
  • Lunch - köttfärs och keso.
  • Middag - nötfärsbiffar med stekta tomater och champinjoner.
Så himla mycket motion hinns det inte med men stegräknaren visar i varje fall på 7.000 steg idag. Inte tillräckligt mycket men ändå ganska bra.

Kram till alla som håller försöker hinna med för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar