Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 2 februari 2012

Dukan viktminskning dag 25

Ja, dagarna går och i dag kändes det bra att ta tag i utmaningen igen.

Vi ska väl vara tacksamma för den här vintern som bara fortsätter och fortsätter.
Kyla förbränner mer än värme och det är alltid en tröst när man sitter och fryser. Sparka nu av er filtar, ta av er koftor och sänk temperaturen inne. Nu ska vi bli smala.
Tack och lov för vintern ;-)


Efter morgonens normala rutiner gick jag ner och satte mig på motionscykeln. Jag klarade av 45 minuter och gissa om jag känner mig uppåt. I morgon ska jag nog satsa på en timme. Det känns skönt att variera träningen. Tur att vi har utrymme åt mina maskiner.


· Frukost - ägg och galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Omelett
· Middag – Grytbitar med tzatziki

Nu tänker jag sjunka ner i soffan och se om det är någon som vill spela med mig.

Kram till alla som fryser ;-)

1 kommentar:

  1. Vi har nyligen slagit på värmen i vårt hus, tidigare har det räckt med värmeväxlaren och braskamin ibland.
    Just nu fryser jag inte, ganska skönt under täcket.
    Svar: de där kryddorna var i likadana burkar.
    Gissa om jag läste på etiketten när jag ville ha kanel på kvällsyoghurten?
    Kramar

    SvaraRadera