Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 29 januari 2012

Dukan viktminskning dag 21

Jag har fortfarande inte vågat mig på någon promenerad men jag var med maken och handlade idag och knät håller fortfarande :-)

När man mår bra och kroppen fungerar så är man dålig på att uppskatta de små sakerna.
Att kunna resa på sig :-)
Att kunna gå på toaletten utan att ägna för mycket tanke på hur jag ska komma dit :-)
Att kunna gå ut och handla :-)
Att kunna plocka upp något från golvet :-)

Det var några av de saker jag saknat under den gångna veckan.
Något annat jag saknade i morse var den vanliga helgfrukosten :-(

Vi skulle i väg på tidigt möte och vi hann inte äta ordentligt...hade vi väl gjort om vi hade orkat upp i tid ;-)
Men vi fixade det....vi åt äggröran när vi kom hem igen.
Dagen blev lite upp och ner men vad gör det...den blev väldigt bra.

Jag kanske ska utnyttja detta med upp och ner i morgon när det är dags att väga mig.


· Frukost - 1 galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.

· Lunch - äggröra med kalkonbacon, stekta champinjoner och tomat
· Middag –Keso och kalkonskivor.

Jag stod emot fikabrödet på mötet och det är jag lite stolt över ;-)

Kram till alla som höll tummarna

2 kommentarer:

  1. Ja vi fick sålt gåbandet nu skulle det kännas skönt att bli av med makens mobil och en laptop oxå men men .....

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du skippade fikabrödet. Jag kanske också måste väga upp och ner i morgon. Du vet varför.
    Svar: Tack Majja, precis vad jag behövde höra, för dårskap var det, men jag känner mig ändå lite nöjd med dagen.
    Kram

    SvaraRadera