Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 30 januari 2012

Dukan viktminskning dag 22

Tänk att det kan vara så härligt att bara gå omkring ;-)

Denna dag började bra med noll på vågen. Jag var beredd på plus så jag blev positivt överraskad.

Efter att ha röjt upp morgondisken och bäddat sängarna, haft fikabesök och suttit och pratat en stund så gick jag ut på en liten promenad. Det blev inte så långt men jag gick i varje fall i 23 minuter ;-)

Det och att komma i kapp med lite hemarbete är väl allt jag gjort egentligen.

Vi har nu klarat av 29 dagar på utmaningen och nu sätter jag fart igen.



· Frukost - ägg och galett, kaffe och vatten samt vitamintablett.
· Lunch - Keso och kyckling.
· Middag – "Nillas gryta" och men utan grönsakerna ;-)

Kram till alla som går omkring

1 kommentar:

  1. Bra att du i alla fall kan gå kortare promenader igen, det måste kännas skönt.
    Svar: Jag tycker att du ska tala med din affär och be att de köper in Total yoghurt, det finns ju även andra sorter med både smak och fett.
    I alla fall borde ICA kunna sälja dem på fler ställen än ICA Maxi i Haninge.
    Om det finns i affären så garanterar jag att folk handlar, eftersom det är så gott.

    SvaraRadera