Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 28 mars 2012

Vilodag

infaller inte alltid på söndag numera.
I dag hade jag min och den har jag njutit av ;-)

Jag har tittat ikapp lite på allt möjligt som fanns inspelat, så har jag spelat mycket WF och till och med vunnit några matcher. Jag har också hunnit med att...
bädda rent, städa sovrummet, tvätta sängkläder, stryka en del tvättade kläder, vikt in en himla massa handdukar, lagat mat som räcker hela dagen i morgon, pratat med min mamma en lång stund, talat en liten stund med äldste sonen, en liten stund med yngsta dottern, en lång stund med yngste sonen, ganska lagom stund med maken....
Känner att det är en hel del för att vara vilodag.

I morgon ska jag jobba tidigt och sedan ska jag till sonen och vi ska i väg och hitta någon lämplig present till morgondagens födelsedagsbarn. Det är lillprinsen som fyller 4 år men vi firar honom till helgen. De bor en bit bort och det blir svårt att hinna dit en vanlig veckodag så nu längtar jag till helgen.

Nu hör jag hur den alldeles fräscha sängen ropar på mig.



Kram till alla som vilar ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar