Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 25 mars 2012

Jag fattar inte

vart tiden tar vägen?!

Hela helgen har bara försvunnit.
I dag är jag på jobbet och då blir det lite struktur.

I fredags var jag ledig men hann ändå inte med något. Jag städade i förebyggande syfte och så var det lite tvätt att ta vara på men det var allt jag hann med. Maken kom hem tidigt så vi fick veckohandlat.

I går var jag på konferens med Civilförbundet och det var ett fulltecknat schema ;-)
Först åkte vi lite vilse men hade startat i så god tid att vi ändå hann.

Det var en del nytt att ta med sig hem till föreningen och lite gammalt som skulle redovisas.
Egentligen så är det den sociala biten som ger mest när man träffas på det viset.
Man kan lära sig mycket nyttigt av det skvaller som serveras till kaffet och mycket kaffe brukar det bli.



Nu sitter jag här på jobbet och har lite "rast"
Behovet av receptionen är lite vågigt så här på söndagar så man får vara beredd på antingen stiltje eller full storm men det är ju omväxling som förnöjer så jag är väldigt nöjd.

I morgon är det åter dags att ställa sig på vågen. För min del hoppas jag numera bara att det står stilla.

Kram till alla som njuter av omväxling.

3 kommentarer:

  1. Huvva, jobba helg i detta vackra väder!
    Sv: Haha nä, men "kväll" betyder snask ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, nej, lediga dagar brukar inte egentligen vara just.. lediga. Konstigt det där. Men bra, för man får gjort så mycket ;)

    Lycka till imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Helgerna är alldeles för korta, särskilt den här helgen när vi blev snuvade på en timme p.g.a. sommartid.
    Svar: Du är välkommen att använda min blogg som "att göra"- lista, men jag kan tänka mig att jag gör saker som du inte vill göra, typ göra rent i kattlådan eller städa fågelburen.
    Kram

    SvaraRadera