Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 1 maj 2012

Sommaren

är här!



I varje fall idag :-)
Jag hoppas på många sådana här dagar framöver.
Jag älskar sol och värme....
alla gör ju inte det men de har ju fått så mycket av det "andra" vädret så nu måste det snart vara soldyrkarnas tid.

I går var det förresten inte mitt fel att jag inte fick bloggat.
Vi har uppgraderat oss till ett snabbare bredband och typiskt nog skedde det igår.
Yngsta dottern skulle komma hit så att vi kunde "titta" lite på hennes deklaration.
Hon kom precis när Telia kopplade om oss och sedan fick vi inget Internet förrän idag. Att en enda signal kan ta så lång tid på sig :-(
Kan säga att yngste sonen inte var glad!!!

Det blev i stället mycket mys med barnbarn och i går insåg Tornadon att han kunde köra med mormor....livet är underbart :-)

Annat som gör livet underbart är att vågen visade hela 0.7 kilo ner.
Undrar vad som hänt...

Nu ska jag röja lite i köket, spela lite WF, fixa lite matlådor och sedan ska jag bara softa.

Kram till alla som gillar vädret.

2 kommentarer:

  1. Jamen hur härligt är det inte?
    Just nu gillar jag värmen, lagom varmt för min smak, sen kommer jag nog att klaga.
    Har fått en kommentar av dig på mail, men den har inte fastnat i bloggen, märkligt va.
    Så du har en blandning av bondkatt och siames, det låter häftigt, kan du inte lägga ut en bild i bloggen?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Underbart väder OCH ett minus på vågen! Härlig start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera