Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 4 maj 2012

Vad tror ni

vinner "vi" ikväll... eller?




Jag tror att vi gör det.
Så nu fick ni lite annat att tänka på än mitt ofärdiga kök :-)

Har en ledig dag och jag hade bestämt att köket måste bli färdigt....
men så kom en liten familj på besök och där blev jag sittande ;-)
När de gått så ringde jag en farmor och där blev jag sittande ;-)

Så var det dags att raka huvudet på sonen. Han är himla håröm så det är en pärs för både honom och mig.

Hann precis dammsuga upp allt hår innan nästa telefonsamtal...det var en viktig avhandling så där blev jag sittande ;-)

Hade tänkt åka och handla men struntade i det och i stället satte jag mig i soffan och nu är det hockey så här blir jag sittande ;-)

Kram till alla som tror att vi vinner

5 kommentarer:

  1. stackare som är så håröm =/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lider nästan lika mycket som han gör ;-)

      Radera
  2. Haha, "vi vinner" låter det, men skulle sverige förlora så är det "åh nej DOM förlorade!" xD ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så klart!!!
      Visst är det orättvist men så är det.
      Kram

      Radera
  3. Så klart vi vann, jag blev också sittande.
    Inte så intresserad av sport annars, men vid vissa tillfällen så måste man ju.
    Svar: Dottern var helnöjd med konserten, men det blev väldigt sent.
    Jag orkade inte hålla mig vaken, men gubben var uppe och väntade, hon fick som tur var skjuts hela vägen, det kändes bra.

    SvaraRadera