Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 8 augusti 2012

Jag hade visst rätt...

vatten ska rinna i rören och inte utefter väggen.

Jaja...det var väl tur att det har skapats lite jobb till både rörläggare och snickare på orten.
Man måste ju tänka på att de också har familjer att försörja :-)
Vi måste i varje fall riva upp golvet och ner med väggar i rummet för att börja torka ur....
Man kanske skulle passa på att göra om när vi nu ändå ska riva allt ;-)

Jag börjar vänja mig vid promenader nu.
I dag har jag redan hunnit med fyra stycken och det blir i varje fall en till innan sängdags...
Det här med hund är ingen dum grej :-)

I dag har jag varit ledig så förutom alla promenader har jag mest vilat...
det gäller att orka med så här i uppstarten :-)

Ja, mycket mer blir det inte för jag har fått ett huvud i knät och två stora bruna ögon som bedjande ser på mig....
Antar att det är dags för kvällsturen.

Kram till alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar