Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 26 oktober 2012

TGIF


kan det också betyda :-)

Även om jag självklart tycker det är skönt att det är fredag och arbetsveckan är slut....
i varje fall för det flesta.
Även för de som har jobbat sin första dag så är det nu helg ;-)
För om man jobbar så kan man ju vara lite ledig.
Jag jobbar denna helg så min vecka är inte riktigt slut än men vad gör det när man har ett roligt jobb.

Maken och jag har delvis ägnat dagen åt att handla inför kommande vecka...
Vi har sett till att vi har tillräckligt med filmer för att klara kommande vecka..
Jag har röjt lite här hemma så att det är någorlunda städat inför kommande vecka...

Nu tänker jag tända lite ljus och sedan är det dags att äta lite för att sedan sjunka långt ner i soffan med en, förhoppningsvis, bra film.

Kram till alla som är fantastiska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar