Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 22 oktober 2012

Måndag

igen och ny vecka att se fram emot.
Det är i och för sig jobbet som har den mest framträdande rollen även denna vecka men eftersom jag gillar mitt jobb så är det helt ok ;-)

Ni vet det nya systemet som jag gnällt över...
När vi hade haft senaste kursen kom en av "cheferna" och frågade vad vi tyckte....
Han kom inramlande under kvällens mest intensiva period och förväntade sig lite småprat men eftersom jag är som jag är så tittade jag på honom och frågade om han verkligen ville ha min åsikt och när han sa ja så fick han den...
Det är ett skitsystem!!!



Och nu, helt plötsligt så tittar de runt efter något som kanske kan passa oss bättre...
När man säger vad man tycker eller vad man behöver så brukar det mesta lösa sig men detta kom som en överraskning.

Nu börjar kvällens kunder ramla in så jag kanske ska avsluta det här...
Man bör ju se tillgänglig ut och det gör jag knappast med blicken på skärmen.

Kram till alla som blir överraskade.

1 kommentar:

  1. Ojoj, så funkar det inte hos oss, folk klagar över vissa saker som vi blir påtvingade att använda, men eftersom det är toppstyrt så är det inte så lätt att ändra. Finnarna bestämmer vilka system som ska användas i alla de länder där vi finns, oavsett om det är bra eller dåligt.

    Svar: Men hur tar man reda på vad andra tar betalt då?
    Jag känner ingen som pular med sånt, och sen vet jag inte hur min arbetsgivare ter sig till om jag skulle ta ett sånt uppdrag, det kanske betraktas som konkurrens.
    Ska fråga min chef i morgon tror jag.

    SvaraRadera