Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 21 december 2012

Dagens viktigaste

är att vår yngste son blir myndig idag!!!
Hipp hipp hurra för honom :-)

och hipp hipp hurra för maken och mig som nu klarat av att uppfostra fyra stycken underbara, omtänksamma, smarta och framför allt tänkande medborgare.
Vi är så otroligt stolta över dem alla!!!

I dag var jag iväg innan jobbet för att kram om en lillasyster och ett gäng barnbarn.
Jag fick inte bara kramar utan även ett vackert smycke av äldsta dottern.

Gissa om man blir lycklig.
Annars har vi slutat med julklappar för länge sedan men just det här förlåter jag henne gärna för.
Dessutom fick jag den idag så då ska det väl inte räknas som julklapp :-)
Tack älskade unge för detta.

Nu tänker jag avsluta mitt arbete för idag och åka hem och fira sonen.
Nu när han fyllt 18 år så tänker jag bjuda honom på ett glas med något gott i ;-)

Kram till alla som är stolta över något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar