Whole30

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 20 december 2012

När man är på G

så är det bäst att lägga manken till och fortsätta.

Idag skulle jag ha städat färdigt men i stället hamnade jag i bilen med yngste sonen.
Han hade lite ärenden att uträtta och om man inte använder sin mor som chaufför vad ska man då ha henne till :-)
Men vi hade härliga samtal om allt mellan strängteorier till kompisar och andra världsviktiga saker.
Han är en smart unge som gärna tänker i nya banor och det är riktigt kul att sitta och prata en stund.

När vi kom hem igen var det dags för fler "House" och så är dagen plötsligt över.
Ska jobba i morgon och innan dess ska jag hinna besöka lillasyster. Det blir en lång dag men sedan ska jag vara ledig över jul.

Imorgon hoppas jag även få lite kramar av älskade ungar...om de inte är för sjuka....men en liten kram kanske inte är farligt....om de inte är för sjuka....äsch, det skiter jag i, Lite kram behöver jag!!!

Nu ska jag se till att få i gång diskmaskinen och sedan tänker jag krypa till kojs. Måste hinna läsa lite innan ögonen faller ihop.



Kram till alla som hållit sig vakna till nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar