Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 2 februari 2013

En snabbis

så här på lördagskvällen ;-)

Började morgonen med en lång trevlig frukost tillsammans med maken.
Ingen som blir förvånad över att vi åt ägg, bacon, champinjoner och tomat.

Så var det dags att arbeta.
Har fått många timmars hemarbete med mig som det är bråttom med.
Det blev nästan hälften gjort idag och resten får bli i morgon och på måndag.



Lunchen blev ett par kycklingfiléer och tomat.

Jobbade lite till och hann även se några "House" med sonen.

Så tog jag en god flaska vin under armen och stack iväg till kompis för att äta middag och se på melodifestivalen med henne.
Var det egentligen någon bra låt?
Vi har ingen aning för vi hade för mycket att prata om för att lyssna :-)
Vi har diskuterat allt från hur mycket räkor man kan äta till vilka idrotter vi gillar respektive ogillar :-)

Nu är det bäst att jag hoppar i säng...nej det ska jag inte....
jag ska lägga mig och sova....hoppa gör jag bara när barnbarnen är här ;-)

Kram till alla som missade melodierna ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar