Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 29 januari 2013

Whole30 dag 28


Vi gick upp lite sent idag men det beror på den där #¤%&¤% grannhunden som blir utsläppt vid 5-6tiden och sedan står och skäller i 20 minuter innan den blir insläppt igen.
Vi har tröttnat!!!



Som tur var hade vi inga tider att passa så vi kunde unna oss att somna om :-)
Så när vi äntligen vaknade var klockan mer än vi vill erkänna....
Maken hastade upp och satte på kaffet och såg till att äggen blev påsatta.

Efter att jag röjt upp och bäddat så blev jag sittande i telefonen.
Det var många och långa samtal som skulle ringas...och alla var viktiga :-)

Till lunch blev det en pizza med två liter coca-cola till....eller NEJ!!!
Det skulle jag inte ens kunde tänka mig.
Det blev en omelett med skinka, tomat och sallad till.
Riktigt mat alltså ;-)

Eftersom maken hade kommit iväg sent till jobbet så var han ju tvungen att kompensera det och det gjorde han genom att komma hem extra tidigt och det passade väldigt bra idag.
Jag skulle i väg på FRG-möte och då jag misstänkte att det kunde dra ut på tiden så ville jag att vi skulle äta dagens kyckling och baconsallad innan jag åkte och det gjorde vi.

Efter maten och ett avsnitt av "Homeland" blev det så dags för mötet och även idag fick jag kommentarer om min ovilja att äta smörgås och fika men jag har ju blivit en hejare på att säga "Nej tack, jag äter bara nyttig mat"
Det är bra att träna!!!
Och när som helst kommer jag säkert igång med att träna kroppen också.
Just nu är jag så uppfylld med maten, jobbet, FRG och yngste sonens skolgång att jag inte kan/vill göra något mer.
Så det så!!!

I morgon är det tidig dag på jobbet så jag kanske borde avsluta nu och se till att jag får tillräckligt med sömnen innan grannen släpper ut hunden igen.

Kram till alla som tröttnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar