Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 12 februari 2013

Samtalsdag

kan man säga att jag haft idag.

Gick inte upp förrän maken gått till jobbet och då satt jag länge och åt mina ägg och funderade på vad jag skulle strunta i idag.
Det blev städ och tvätt som fick vara.

I stället gjorde jag sådant som är viktigt :-)


Talade med min mamma.
Talade med äldsta dottern.
Talade med äldste sonen.
Hade en pratstund med yngste sonen.
Sms till yngsta dottern.
Talat en ganska lång stund med maken.
Sms till jobbet.

Ja, min kommunikationsförmåga har tränats ordentligt idag.

Ägg blev det som sagt till frukosten.
Rester från gårdagen till lunch.
Pannbiffar med sötpotatismos till middag.

Så var allt rapporterat.

Kram till alla som håller sig uppdaterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar