Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 31 mars 2013

Annorlunda

blev denna arbetsdag :-)

Började tidigt så det var till att åka hemifrån före klockan åtta men idag gjorde det inget för jag fick sällskap av äldste sonen. Han passade på att åka med så att han slapp sitta på tåget hela vägen :-)
Tack sonen för sällskapet!

Så bäst som jag satt här på jobbet som kom lillasyster och hälsade på en stund....
Det var kul för utan henne hade dagen nog blivit väldigt långtråkig. Det har i och för sig varit fullt med kunder här idag men de har knappt tid att prata med mig och allt som låg i min låda gjorde jag klart redan igår.
Tack syrran för sällskapet!

Så kom helt plötsligt lite folk som ville ha hjälp och när det nu var så lugnt så kom de in och fikade en stund.
Tack HF och DR för sällskapet!

Nu börjar det bli dags att plocka ihop och åka hem men jag tänkte att jag skulle göra inlägget medan jag jobbar för när jag kommit hem är det inte säkert att jag får tid över :-)

Kram till alla som varit sällskap åt någon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar