Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 3 april 2013

Dammsugare

har denna dag innehållit.

Ja, sådan man städar med alltså...
Kom till jobbet riktigt tidigt i morse för att fixa lite med servern och det slutade med att jag var tvungen att städa serverrummet.
Ja det är så att man måste städa området runt servern också...
och inuti!!!
det räcker inte med uppdateringar och rensningar av diskar.


Bäst som jag låg och letade efter tappade skruvar så dök chefen upp och hade lite roligt åt att jag såg ut som en dammråtta hela jag.
Fick i varje fall hjälp att lyfta tunga saker så att jag kom åt att leta, och samtidigt torka rent, under alla datorer.

När jag väl kom hem så blev jag välkomnad av alla dammråttor i hallen och då kändes det ganska övermäktigt en stund.
Kände att det räckte med städ för en dag.....
Men det lär vara prioritet på det i morgon.
Ögon och näsa rinner av dammallergi och det är väl ok när det är grått och tråkigt ute men nu....
när solen har visat sig så vill man spara allergidagarna till dagar när luften är full av pollen ;-)

Nu står maken med händerna i diskhon och jag börjar få lite dåligt samvete....
men jag sitter kvar så går det säkert över.

Kram till alla som nyser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar