Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 2 april 2013

Att börja på nytt

är inte alltid så lätt :-(

Jag hjälpte en kollega med lite arbete förra veckan och som tack fick jag tre kilo med Aladdin och Paradischoklad.
Alltså väldigt roligt paket men det blev så dumt att jag faktiskt åt en del av en av lådorna.
Så dumt jag har burit mig åt.
Så ont i magen man kan få.
Så korttänkt det var...
Party in my mouth...
men inte i resten av kroppen.


Fatta alltså!!!
Det ligger tre stycken Aladdin och tre stycken Paradis 500 grams chokladaskar i denna låda :-)

Nu är det back in business för så här dåligt kan man inte hålla på att må.

Kram till alla som ibland tänker fel.

2 kommentarer:

  1. Haha, sånt händer!
    Men tänk inte "att börja om på nytt", tänk "fortsätta som vanligt" istället. Mycket skönare för huvudet ;)
    Och ge bort de där chokladarna till nån granne eller nåt, hehe, för annars kommer du att äta upp resten med ;)
    (Här är en till som ska "fortsätta som vanligt" ikväll.. hrmhrm.)

    Kram till dig som är så bra att du inte åt mer än en del av en av lådorna! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får göra så rätt som möjligt när det blir fel ;-)

      Radera