Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 10 april 2013

Lång dag

är det  men vad gör det när livet är så här härligt :-)



Vaknade i morse och var pigg!!!
Kände att det var skönt att gå upp och nu när kroppen äntligen är tillbaka till sitt riktiga vara så är livet lätt....
även om det är ett tag tills även livet är lättare ;-)
(midjan om det var så att någon inte förstod ordvitsen)

Sitter här i lugnet och funderar över dagen och känner mig mer än nöjd med den.
Allt jag föresatt mig har jag gjort och sagt och bättre än så blir det inte.

Jag tänkte att jag ska börja skriva ner vad jag äter så här får ni dagen intag :-)
Ägg och bananplätta till frukost gör att jag står mig länge.
Lunchen blev en liten omelett som jag fyllde med skinka och till det åt jag blandsallad.
Till middag åt jag tonfisksallad.
Ingen bulle på personalmötet och ingen bulle under kvällen....
Yeah så lätt det här går.

Nu ska jag jobba lite till innan det är dags att åka hem.

I kväll har jag kramar till alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar