Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 12 april 2013

TGIF

är det många som tycker idag...
Det är skönt när veckan är slut och man kan bara slappa.

Så kan man tycka om man inte ska jobba hela helgen :-)
Men jag ska inte klaga, jag har haft mina två slappardagar i går och idag.

Började denna dag med.....
Ägg och bananplätta :-)
Var det någon som trott något annat?

Sedan röjde jag lite här hemma, åt lunch och så bar det av till kompis.
Hon ska flytta här ifrån om ett par veckor och jag har fått en kaffeservis av henne som jag packade ihop idag.
Även om vi inte träffas så där väldigt ofta så kommer det att bli tomt efter henne.
Vi har föreningslivet ihop och nu undrar jag vem jag ska tjata med när hon inte kommer på våra möten :-(



Jag klara mig och det gör hon med men det är några år nu som vi umgåtts och det är alltid konstigt när personer försvinner ur ens vardag.
Hon flyttar inte till Mars så jag kommer att kunna träffa henne ibland och man får vara tacksam för det lilla ;-)

Nu sitter jag här och fördriver lite tid innan jag ska lägga mig.
Man behöver mycket sömn när det är långhelg på jobbet.

Kram till alla som ska slappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar