Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 8 april 2013

Helgen

har ägnats åt allt utom datorn.



Började lördagen med en låååång och skön frukost tillsammans med maken.
När vi så upptäckte det strålande vädret bestämde vi att trädgården kunde behöva ses över....

Som tur var dök yngsta dottern upp och med sig hade hon tre stycken pirater som behövde sysselsättning.
Trädgården glömdes helt bort :-)

Lördagkväll ägnades åt sagoläsning. Som vanligt var det Peter Pan som var den önskade sagan. Och jag läste....
en gång för Tornadon och en gång för Lillprinsen.

På söndagsmorgon väcktes jag tidigt av små pojkar som tyckte att det skulle vara bra om jag kunde gå upp och leka lite och det gjorde jag.
Så åkte de hem och jag ramlade ihop i soffan.

Idag började jag dagen med ägg och bananplätta!!!
Det får vara slutslarvat nu!
Så nu sitter jag här på jobbet och får inte äta mazariner, Japp, Kexchoklad eller av den stora smarriga tårtan som står här.
Men jag deppar inte för det....
Paleo är det som jag mår bästa av. Mina leder och min mage har ledsnat på alls skräp och nu viskar den inte längre utan den hojtar på mig att jag måste äta sådant jag mår bra på.

Bra på att prata är jag också :-)
Förmiddagen fick jag pratat med en ordförande.
Därefter ett långt samtal med mamma...det behövde jag :-)
Eftermiddagen gick åt till äldsta dottern...det behövde vi :-)

Nu har jag visst kunder som också behöver mig så det är väl bäst att jag avslutar detta inlägg.

Kram till alla som behövs

1 kommentar:

  1. Tack för fina ord på min blogg:) och om du vill ha resetips kan du kolla in min nya post.

    Ha en underbar helg med hopp om vårsol

    LOVE Maria

    SvaraRadera