Whole30

LilySlim Weight loss tickers

lördag 13 april 2013

Så var denna dag

nästan till ända.

Dagen har jag tillbringat på jobbet och då varken hinner eller orkar jag något mer.

Det har i varje fall (som vanligt) varit en bra dag på jobbet.
Hade lite flyt och fixade viktiga saker som blev uppmärksammades
av rätt personer :-)
Vad ska man säga annat än att jag har lite tur med livet just nu....

Maten har väl inte med tur att göra precis.
Det handlar helt och hållet om planering och det hade jag ingen alls idag.
Frukost blev det som vanligt men sen blev det bara frukt för det var det enda som funkade....
När jag väl kom hem så hade jag inte mycket till aptit så det blev mer frukt.
Hemma är det mest bananer som gäller men det är helt klart bättre än chokladlådan som finns någonstans i det här huset.

Jag tänker i varje fall fortsätta att äta så bra jag kan under de omständigheter som dagen bjuder på.
Tänker som så att så länge jag tänker Paleo så håller jag mig från onyttigheter.



Hittade den här och tänkte att så länge jag håller mig till svenska och vin så ska jag väl klara mig ganska bra ;-)

Kram till alla som tolkar livet som det passar dem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar