Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 4 mars 2011

Sammanslagningsfasen dag 28

Vad några kilon kan göra skillnad!

När jag började med den här bloggen hade jag storlek 46+.
Idag tog jag på mig ett par byxor i storlek 42!!!
Sist jag provade dem fattades det i varje fall 7 cm för att jag ens skulle få igen dem. Så fick jag för mig att jag skulle prova idag...och de gick igen. Ok, de är ganska tajta men jag har haft på mig dem hela dagen :-)

Det var lätt att sköta dieten idag. Det var åter dags för en proteindag.
Frukosten blev den samma som alla andra vardagar, ägg och fil.
Till lunchen åt jag lite äggröra med kalkonskivor och till middag åt jag kycklingfilé med tzatziki.

I morgon blir det en dag fylld med frestelser. Vi ska till dotter och svärson på kalas så vi får väl se hur det fungerar då.

God natt till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar