Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 30 september 2011

Viktminskningsfasen dag 232 och dag 52 på utmaningen

Nu har jag äntligen fått se "Pirates of the Carribean 3". Som jag har väntat :-)

Ettan såg jag och lillasyster när vi åkte över till England för många år sedan. Faktiskt enda gången vi åkt färjan över. I fulla fall, vi hade ingen aning om vad det var för film utan vi ville bara fördriva lite tid innan det var dags att sova och vi hamnade alltså på den första Pirates-filmen. Innan den var jag så där lagom imponerad av Johnny Depp men som Jack Sparrow är han fantastisk. Tänk att kunna spela denna charmerande, sliskige, feminina tölp på ett trovärdigt sett ;-)

Min dag har inte blivit alls som jag tänkt.
Meningen var att huset skulle storstädas men så blev det inte.
Började förmiddagen med att prata lääänge med min mamma och vi hade så himla mycket att avhandla idag. Efter det tänkte jag att det var lika bra att äta lite lunch innan jag satt igång...
då kom yngste sonen och ville bli klippt och det var ju bäst att göra innan jag dammsög...
Så kom maken hem tidigare och vi fikade en stund...
efter det behövde sonen lite hjälp med sin nya dator och nu är det kvällen ;-)
Jag får städa när alla barn har åkt hem igen.

Checklista för utmaning
  • Dieten - I morgon är det kalas så det är dumt att tänka på diet idag.
  • Fysisk träning - Inte ens städning.
  • Mental träning - En del Dr Mario och en del MindJolt :-)
  • Mot målvikt - Ja det är klart, frågan är bara när.
Kram till alla som skjuter upp saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar