Whole30

LilySlim Weight loss tickers

fredag 30 september 2011

Blogaward

Jag har fått en
 Blogaward 
från Amonazon och det blir jag stolt över ;-)

Varför började du att blogga?
För snart ett år sedan satt jag här och letade efter en diet som skulle passa mig. Jag höll på med LCHF men hade en del problem med allt fett. Jag hittade ganska mycket information på engelska och franska men väldigt lite på svenska. Jag började skriva bloggen för att "offentliggöra" mitt beslut och det har jag inte ångrat.


Vilka bloggar följer du? 
Jag läser ganska många bloggar men de som jag absolut aldrig missar att läsa är de som finns som länkar på sidan.

Vilka favoritfärger har du?
Mina favoriter är rött och rosa och lyckan är total nu när man kan använda dem tillsammans :-)

Vilka favoritfilmer har du?
Hur ska jag kunna svara på det? 
Jag gillar all science fiction, all fantasy, all action och många komedier och draman. 
Om jag måste lista några så blir det;
Alla Star Trek, alla Star Wars, Millenniumtriologin, alla Matrixfilmer och Borta med vinden ;-)

Vilket land drömmer du om att besöka?
Jag har varit runt en del men det som jag drömmer om nu är Ryssland och framför allt Sankt Petersburg. Och någon gång ska jag till Frankrike.

 Blogawarden skickas vidare till...
Ealina
Emma
Josefin
Lovis
Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar