Whole30

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 19 oktober 2011

Omstart viktminskning dag 13

Dagens viktigaste händelse är att vårt yngste barnbarn fyller ett år idag.
Hipp hipp hurra för honom. Han börjar bli så stor :-)

Maken och jag har haft kvalitetstid i kväll.
300 minuter med "Desperate Housewives"
Hur kunde jag någonsin tro att den skulle vara töntig.
Den är urkul!



Matmässigt så där, motionsmässigt så där, städmässigt så där men tvmässigt klart bra ;-)

Kram till alla som suttit i soffan i dag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker inte ett år är stort, men det är väl för att min dotter var hela 13 månader när jag höll henne i famnen första gången.
    Men på fredag blir hon stor, då fyller hon 11 år!
    Städmässigt är det dåligt här med, men jag hinner väl sopa av innan fredag, tror jag;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, allt är ju relativt :-)

    SvaraRadera