Whole30

LilySlim Weight loss tickers

måndag 19 mars 2012

Dagens viktigaste

är inte att min vikt står stilla utan att vårt äldsta barnbarn i dag fyller 7 år.
Grattis till vår älskade galenpanna!

Vi var på barnkalas i går och där var alla våra älskade ungar.
Galenpannan som då är 7 år, Lillprinsen och Prinsessan som är 4 år i år, Tornadon och Solstrålen som är är 1 1/2 (ungefär) och sist men inte minst Smilfinken som nu hunnit bli 3 månader.
Vi är lyckligt lottade som har dem :-)
Självklart var det en massa föräldrar med och de fick också lite kramar.
Jag fyllde på förrådet så nu finns det till alla som behöver.

Vi försökte ta familjebilder men som vanligt fastnade jag inte på filmen så här är en representation av alla oss :-) 


Annars har jag mest vilat, sett filmer och städat.

Kramar till alla som är lite trötta

2 kommentarer:

  1. Festligt att de små liven får smeknamn så där, min dotter kallade vi länge för Saltkråkan, inte för att hon var lik Tjorven utan för att hon älskade salt, doppade alltid fingrarna i pommesfriteskryddan och slickade av fingrarna.
    Eller linslusen eftersom hon apade sig så framför kameran.
    Ett lustigt minne poppade upp just nu, hon var nog 4-5 år, kom och kliade sig i håret och sa med stora tårfyllda ögon "Mamma, jag tror jag fått linslöss!".
    Kram

    SvaraRadera