Whole30

LilySlim Weight loss tickers

söndag 30 september 2012

Nu är jag himla

trött :-)
Det har varit två innehållsrika dagar.

I går åkte kompis och jag till stora staden för att ha en riktig tjejdag och det hade vi.
Vi började med att försöka hitta skor till kompisens gräsligt kräsna fötter och vi hade tur....tredje paret hon provade passade perfekt....
En härlig start på dagen...

När vi anlänt staden så insåg vi att för att orka med allt vi ville göra så var vi tvugna att se till att energin fyllldes på. På stans mysigaste ställe åt vi stekt kalvfilé med rotfrukter och rosmarinsky. Gissa om vi orkade mycket efter det :-)

Vi handlade kläder till kompis och foundation till mig.

Sedan hamnade vi på modevisning och där insåg jag att jag inte borde slängt så mycket....
och att med en stor sjal så blir det mesta modernt igen :-)



När vi skulle med hem så fick jag med mig äldste sonen på en snabbvisist. Det var himla mysigt....
Vi åt lite och såg MIB 3....Den var bra!!!!

I morse åkte jag så till stora staden igen....
Denna gång för att umgås med Galenpannan :-)
Vi åt först lunch, sedan gick vi lääääänge i spelaffären (ja, mormor var lättlurad)
Sen åt vi glass och tittade på lite prinsessgrejor till systern....sen fikade vi :-)
En helt underbar dag alltså.


Nu sitter jag här och leker vid nya datorn...det är kul och frustrerande....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar