Whole30

LilySlim Weight loss tickers

tisdag 5 februari 2013

Vad ska man säga

om idag mer än att den varit väldigt lugn och skön.



Jag började med sovmorgon...ända till klockan var lite över åtta :-)
Åt lite ägg och en bananplätta...det var ett tags sedan så det smakade gott.

Efter det var det dags att röja lite här hemma....igen ;-)
Så åt jag lunch,bägg, skinka och lite grönsaker. Lätt och gott!

Så kom sonen och berättade att han behövde få lite handlat så jag och maken passade på att fylla kylen med grönsaker när vi ändå var i affären....grönsaker kan man aldrig få för mycket av!

Så passade maken på att sluta tidigt så att jag fick hjälp med röjandet så nu är det klart och jag känner mig väldigt nöjd.

Till middag åt vi resterna av kycklingfiléerna. Idag skar jag ner dem tillsammans med champinjoner och tomater. Det är gott och vi äter det ganska ofta så för att lyxa till det lite idag så slog jag en skvätt grädde över anrättningen...det kan vi lätt äta igen :-)

Kram till alla som tar det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar